• Miercuri, Ianuarie 6, 2021

Pentru a fi in topul cautarilor in Google dupa anumite cuvinte cheie, este nevoie de o strategie SEO puternica. Strategia SEO inseamna ca „vreau sa fiu pe primul loc dupa cautarea acestui cuvant cheie” sau „vreau sa fiu in primele pozitii atunci cand oamenii cauta acest produs sau serviciu„. Insa aceasta strategie functioneaza doar pentru site-urile foarte vechi, lansate inca din…2001-2005.

Site-urile actuale trebuie sa „munceasca din greu” pentru a obtine un astfel de rezultat. SEO evolueaza in mod constant, ca orice alta tehnologie. Iar comportamentul utilizatorilor si al antreprenorilor evolueaza odata cu acesta.

Anul 2020 a fost, fara dar si poate, anul afacerilor online. Astfel, noul an, 2021, este cu siguranta o provocare pentru specialistii in marketing online sa identifice schimbarile de comportament tehnologic si uman pentru a implementa tentintele SEO potrivite.

Vezi tot pe blogul datahostro